czwartek, 24 stycznia 2013

Lista rzeczy za którymi będę/nie będę tęsknić po powrocie do Polski


Z okazji tego, że dziś mija mój 7. miesiąc w owej Krainie mlekiem i Miodem płynącej, zrobię małe podsumowanie, za czym będę i za czym nie będę tęsknić po powrocie do Ojczyzny:

Będę tęsknić za:
  1. Tanią, w porównaniu do Polski, beznzyną
  2. Brakiem hejterstwa i zawiści, która ostatnio dała mi o sobie znać na polskiej grupie au pair na fb
  3. Tym, że w sklepach jest wszystko, co tylko możesz sobie wymarzyć (np Michaels)
  4. Tak częstego chodzenia do restauracji
  5. Tym, że MacDonalds jest tani jak barszcz
  6. Tym, że kiedy masz urodziny i idziesz od restauracji, kelnerzy śpiewają sto lat a obcy ludzie przyłączają się i biją brawo
  7. Automatyczną skrzynią biegów
  8. Ginger ale
  9. Frozen yoghurt
  10. Znajomymi, których tu poznałam
  11. Serdecznością obcych ludzi np. w sklepie czy na poczcie
  12. Tym, że wszystko da się załatwić przez telefon
  13. OCEANEM
  14. Otaczającym mnie zewsząd językiem angielskim
  15. Możliwością podróżowania „w ciepłe kraje”
  16. Cdn (jak sobie coś przypomnę)

Nie będę tęsknić za:
  1. Typowym amerykańskim jedzeniem
  2. Dużymi dystansami
  3. Tego że jak nie ma prądu to nie ma go przez tydzień i automatycznie nie ma ciepłej wody i ogrzewania
  4. Obcością non-nativa
  5. Powierzchownością Amerykanów
  6. NAPIWKAMI
  7. Tym, że nie da się nie wydawać pieniędzy jeśli chce się jakoś spędzić czas
  8. Cenami jedzenia
  9. Płatną edukacją
  10. Płatną służbą zdrowia
  11. Tym, że pełnoletność osiąga się w wieku 21 lat
  12. Cdn (jak sobie przypomnę coś jeszcze)

1 komentarz:

  1. "Brakiem hejterstwa i zawiści, która ostatnio dała mi o sobie znać na polskiej grupie au pair na fb" ;)
    Ja najbardziej będę tęsknić (chociaż nie wracam do Polski ) za tym wiecznym dzieciństwem. Niczym się nie przejmowałam, rodzinka płaciła rachunki, za jedzenie a mi pieniążki wpływały na konto ;) Szkoda, że i ten czas się kończy.

    OdpowiedzUsuń