wtorek, 5 czerwca 2012

Zabukowany lot i aparatu poszukiwanie

Wczoraj wieczorem od niechcenia sprawdziłam profil na CC, patrzę, a tu piękny locik zarezerwowany. Dziwne bo wszyscy mówili, że dopiero tydzień przed wyjazdem. No to teraz już muszę wszystko zdać, nie chcę żeby mi taka kasa przepadła. Choć przylot na poprawkę wyjdzie na tyle samo. Lecę British Airways o 12.05 w ndz 24.06. Czeka mnie dwugodzinny lot do Londynu, tam 4 h oczekiwanie (co się robi podczas takowego?) i o 18 zacznie się 8h lot do USA, który zakończy się o 3.15 naszego czasu a o 21.15 amerykańskiego. Czyli będę o całe 12h wcześniej niż normalne przyjazdy do szkoły au pair, mam nadzieję, że nie każą mi czekać na lotnisku;p. Cieszę się, bo będę mogła odespać kilkunastogodzinne zmęczenie. Sprawdziłam też wytyczne odnośnie bagażu, w klasie ekonomicznej można wziąć 1 bagaż główny do 23kg, jeden podręczny do 23kg i laptopa. Czyli nieźle, teoretycznie 46 kg + laptop. Kto wie jak wygląda kwestia jedzenia tudzież wody w bagażu podręcznym? 

Mam pewien relatywnie mały problem, ponieważ niedawno zbił mi się wyświetlacz w aparacie i chyba nie opłaca mi się kupować nowego przed wyjazdem, a może się jednak opłaca? Zamierzałam kupić coś na miejscu, ale chciałam też uwiecznić podróż i pierwsze kilka dni. W związku z tym OGŁOSZENIE jeśli ktoś ma aparat cyfrowy na zbyciu, niekoniecznie najnowszy najpiękniejszy i najdroższy to chętnie kupię!!!




Niestety dojazd do Warszawy już nie wygląda tak kolorowo. Chciałam jechać z rodzicami, więc mam takie opcje: nocna jazda samochodem lub busem lub przyjazd pociągiem do Warszawy w sobotę i znalezienie tam noclegu. 3 opcja jest najwygodniejsza, ale nie mam za bardzo u kogo przenocować, a też nie chcę wydawać kasy na hotel. Eh gdzie te czasy gdy miało się bazę wypadową w Warszawce:(.

7 komentarzy:

  1. Jedzenie i picie będą Ci podawać piękne stewardessy British Airways ;b

    p.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba lecisz 24.06 a nie 24.05 ;P
    Tak jak pisała osoba powyżej, jedzenie z piciem podadzą Ci na pokładzie. Jak włożysz picie do podręcznego, to przy kontroli przed wejściem na pokład samolotu Ci zabiorą.
    Jak myślisz o nowym aparacie, to raczej kup go już w USA, wyjdzie zdecydowanie taniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za poprawke:). No właśnie tak myślałam, że nie można płynów. Zastanawiam się jednak czy to dotyczy bagażu głównego. Mam duży płyn do soczewek.;p Aparat rzeczywiście zamierzałam kupić w USA, ale chcę też uwiecznić podróż i pierwsze dni:(

      Usuń
  3. To ile w końcu możesz max 23 kilo? Czy 2x23? :P
    Aha i jak to, slyszalam, ze z CC najczesciej w poniedzialki sa loty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 x 23 kg, tez się zdziwiłam, najwidoczniej innego się nie dało zarezerować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 4h to akurat dobry czas na zmiene samolotów :) no chyba że będzie mrzawka i ci się ten drugi opóżni o kolejne kilka wtedy jest feee!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do bagażu głównego można wsadzić spokojnie, w takie specjalne woreczki. W bagażu podręcznym można mieć butelkę/puszkę max 100 ml. Czyli mała pasta do zębów, mini perfumy.
    Aparat musisz mieć! Fotografuj całą podróż, a potem się z nami podziel zdjęciami:-)

    OdpowiedzUsuń