piątek, 29 czerwca 2012

Room tour i 1 dzień u HF


Siedzę sobę na moim wielkim hamerykańskim łóżku, które nie jest wcale takie wielkie ale i tak je kocham, bo jest podwójne. Zawsze chciałam mieć podwójne łóżko.  Umieram ze zmęczenia a planuję wstać o 7 co by na mnie z niczym nie czekali. Rodzinka odebrała mnie ze szkoły au pair dość wcześnie, spodziewałam się ich później. Powitanie było bardzo ciepłe wszyscy się poprzytulaliśmy. Ponad godzinę spędziłam w superwypasionym aucie z automatycznymi drzwiami i telewizorkami. Okazało się jednak że auto ma dość niski standard w porównaniu do innych bydlaków przetaczających się po amerykańskich autostradach. Ja tam uważam, że jest super. BTW rodzinka ma 4 auta w tym dwa dla mnie. Jeszcze tego nie ogarnęłam. Dzieci są super, cały czas mówią, że mnie kochają i się przytulają i cąłują. Uważam, że lepiej przesadzić w tę stronę niżby miały uciekać przede mną do szafy. Lunch zjedliśmy w Subwayu a obiad w restauracji. Jako przystawkę podali kalmary których nigdy nie jadłam. Nic specjalnego ale fajnie było spróbować. Pizza super. Już wiem dlaczego wszyscy się dziwią że dajemy na pizzę ketchup. Otóż polskie pizze są suche i inaczej nei da się ich zjeść.  Jest ze mną poprzednia au pair, która pomoże mi się odnaleźć. Jutro jedziemy do ZOO. Jest upalnie 36stopni C i bardzo duszno. Podobno nei jest to normą. Pozdrawiam wszystkich serdecznie z mojego american dream. So far so good.

8 komentarzy:

  1. No no no! A więc czekamy na zdjęciowe sprawozdania! (: I koniecznie zdjęcia amerykańskiego jedzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za burżujstwo... ładny pokój i 2 samochody - takie rzeczy tylko w Hameryce :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Twoja rodzinka nie żałuje pieniędzy :P Ale żeby aż 4 auta mieli?! Łoł! To pewnie chatę masz gigantyczną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, dom jest normalny, takie nawet polskie standardy. A jeden samochód jest zepsuty. Serio nie jest tak burżujsko, i właśnie dobrze, że nie jest, bo dobrze się tu czuję.

      Usuń
  4. pokój bardzo przytulny jak dla mnie!
    A z dwoma samochodami no to bedziesz miała w czym wybierać:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny pokój;) powiedz mi ile masz dzieci i w jakim wieku?;)

    OdpowiedzUsuń