sobota, 19 maja 2012

Treat for the family but trick for me. Czytelników proszę o pomoc.

Co do prezentów obecna au pair mojej host rodziny dała mi dwie wskazówki: lubią czekoladę i nigdy nie mieli au pair z Pl więc może jakieś typowo polskie gry. Sęk w tym, że nie ma czegoś takiego jak typowo polskie gry oprócz monopolu z polskimi miastami, który jest za duży, za drogi i jest przerostem formy nad treścią. Myślałam żeby kupić jakieś euro-gadgety, ale też nie wydają mi się aż takie fajne. Z polskimi słodyczami tez nie jest łatwo, bo jadę w lecie i przed 4 dni będę w NY zanim zawitam do rodzinki więc może mi się to wszystko zgnieść. 

Zatem proszę Was o pomoc w wyborze prezentu. 

Kryteria: coś co się nie zniszczy przy przelocie, coś co nie waży za dużo, coś co kojarzy się z Polską. Jeśli macie jakieś pomysły na polskie słodycze to też chętnie przygarnę. Przypominam, rodzinka to: mama, tata i bliźniaki- 10letnia dziewczynka i chłopczyk .

Będę wklejać zdjęcia potencjalnych prezentów:

Dzieci to lubią najbardziej Children's favourites   


















http://www.empik.com/egmont-kajko-i-kokosz-wyprawa-smialkow-gra-planszowa-komiks-egmont,p1045873406,zabawki-p

Jeśli ktoś natrafi na anglojęzyczne wersje komiksów o Kaiko i Kokoszu lub Tytusie Romku i Atomku lub proste gry planszowe z motywami polskich bajek itp to dajcie znać w komentarzach lub na facebooku.

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie ja mam album o Polsce w wersji pol-ang i długopisy z pl dla kids, i na pewno słodycze wedel bede kupowac ale jeszcze nie mam pojecia jakie, pewnie jakies czeko, moze ptasie mleczko, musze z mama pogadac bo ona to ma zawsze duzo pomysłów wiec jak wpadnie na cos to od razu Tobie napisze:). Jeśli chodzi o koszulki to dla mnie to nie jest fajny prezent, w sumie nic z nimi nie zrobia a chodzic w nich to tez raczej nie- moze do spanie... no i jeszczy myslalam nad wierszami Szymborskiej po ang:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krówki Ci się nie zepsują :P, poza tym euro-gadżety nie są takie złe np. jakaś mini piłka (?). Może też dla pań biżuteria z motywem ludowym (a nóż widelec się spodoba).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dla hosta kupię album o Polsce. Wiem, że to oklepane, ale mój Host uwielbia Polskę :)
    A dla Hostki ręczenie robiona szkatułka z Cepelii. I do tego jakieś słodycze.
    Jeśli ktoś jest ze Śląska to polecam sklep Cepelia - piękne rzeczy tam mają.
    A jak jechałam ostatnio i miałam dzieci w tym wieku to kupiłam im kubki z napisem POLSKA. Uwielbiały z nich pić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tina, kubki to super pomysł, ale boję się, że się potłuką.

      Usuń
    2. Ja też myślałam o kubkach zwłaszcza, że teraz jest mnóstwo ładnych ze względu na Euro 2012, ale też się obawiam czy dowiozłabym je w jednym kawałku :P

      Usuń
    3. Owinąć w folię z bąbelkami (chociaż ja nawet tego nie robiłam), wsadzić skarpetki do środka (co miejsca dużo nie zajmną) i włożyć między miękkie rzeczy. Przewoizłam już tak kubki 3 razy i ani razu mi się nic nie stłukło :)

      Usuń
  5. Myślę, że jeśli chodzi o typowo Polskie słodycze to możesz im kupić krówki, ptasie mleczko, Michałki albo takie galaretki w cukrze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Krówki! jak częstowałam nimi znajomych za granicą byli wniebowzięci, chcieli szukać już polskich sklepów u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow... co to za ksiazka dla dzieci? By wyglada interesujaco!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. CZEŚĆ : > Prawdopodobnie lecę też 25.06, więc fajnie byłoby sie poznać :) Czekam pod 7dejss@gmail.com !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń