czwartek, 1 marca 2012

To- do list in the USA


Pewnie wielu z Was, przyszłe au pairki, znane jest to chwilowe zachłyśnięcie się wszystkim co związane z au pair, to złudne zaślepienie i apoteoza. Tak, mnie również dopadł Aupairyzm. Nie mogę myśleć o niczym innym, jeśli nie przeglądam forum lub blogów o tej tematyce, to piszę notki na bloga, uzupełniam aplikację (na szczęście już ją wysłałam i nie mogę nic zmieniać póki co), robię listy różnorakie lub po prostu marzę.
Na wyjątkowo nudnym wykładzie urodziła się lista rzeczy które muszę zrobić/kupić/zwiedzić itp. w USA. Trochę ją ocenzuruję, żebyście nie myśleli, że jestem totalną wariatką, ale i tak liczę na waszą wyrozumiałość.
Wiele dziewczyn zostaje au pair, bo ich odwiecznym marzeniem było pojechanie do USA, zobaczenie NY albo czegoś tam jeszcze. Ja szczerze mówiąc nigdy takich marzeń nie miałam. Dopiero jak poszłam na studia, zainteresował mnie język, literatura, kultura…i tak się zaczęło. Zresztą kusi mnie także 100% otoczenie językiem angielskim, co musi przynieść jakieś skutki.

To-do list in the USA

1.Obejrzeć występ stand-up komika.
2. Przejechać się długodystansowym autokarem (wiem, jestem masochistką)
3. Pojechać na camping i robić S’mores (http://en.wikipedia.org/wiki/S'more)
4. Uczestniczyć we wszystkich amerykańskich świętach i zwyczajach z nimi związanych.
5. Spróbować tradycyjnych amerykańskich potraw (i nie mówię tu tylko o hamburgerze ;p)
6. Miałam napisać o nutella snack and drink ale najwyraźniej nie jest dostępna nawet w StanachL(http://awholelotofnothing.net/nutella-snack-and-drink/)
6. Znaleźć swoją zaginioną rodzinę.
7. Wziąć udział w baby shower, American wedding i hen party (zna ktoś jakiś lepszy ekwiwalent na wieczór panieński?)
8. Zobaczyć południowoamerykańską posiadłość  (ukłon w stronę Pamiętników Wampirów;p)
9. Pływać w oceanie
10.Surfować
11.Wypożyczyć samochód i 13 miesiąc spędzić na zwiedzaniu USA
12. Zobaczyć wszystko to, co każdy chce zobaczyć, a co jest reprezentacyjne dla USA (NY, Los Angeles, Niagara, Washington itp.)
13. Rancho
14. Pozwiedzać campusy uniwersyteckie a najlepiej zapisać się na jakiś kurs.
Cd-zapewne-n.
Jeśli macie jeszcze jakieś marzenia, plany itp. to podzielcie się, może się wzajemnie zainspirujemy.

3 komentarze:

  1. no pieknie, ja w sumie jeszcze nie myslałam, co bym chciała zwiedzić/zrobić w USA! muszę zacząć:)

    i też mam Aupairyzm-ciężka dolegliwość:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam to samo :D takze jest na s wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie to już głowa od tego boliii ;)

    OdpowiedzUsuń