środa, 21 marca 2012

Second Cultural Care Host Family Match

Mama projektantka mody, tata chyba ma niemieckie korzenie, dwóch chłopców i dziewczynka (9,7,4). Ten typ matchu chyba zakłada brak rozszerzonych informacji. Zaczynam się przyzwyczajać, daję sobie 7 matchów. Pocieszam się tym, że zaraz po zdjęciu 1 rodziny (6dni) dali mi następną, może tzn że mam dobrą aplikację i jest duża szansa, że nawet jak będę miała 7matchów to szukanie rodziny nie będzie trwało dłużej niż 1-2 miesiące. Dobra,zmuszę się do robienia tego video. Szkoda mi SF. Aha, rodzinka z LA ;p



2 komentarze:

  1. no widzisz!!!! na pewno masz dobra aplikacje!:) wszystko super i no LA:D pięknie! teraz tylko czekać ale juz damy radę z tym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! to fajnie, ja napisałam maila do CC i mam czekac!! tamta rodzina wciąż jest na moim koncie. zazdroszczę:) powodzenia

    OdpowiedzUsuń