wtorek, 27 marca 2012

Match nr 3,4 i zapowiedź rozmowy na Skypie


Match nr 3. Rodzina z okolic Phoenix w Arizonie, zeszłą z mojego profilu nie nawiązawszy kontaktu. Szczerze mówiąc, południowe stany kojarzą mi się z niestandardowym angielskim, a jednak chciałabym móc się dogadać... no ale ogólnie to nie było to, także w porządku. 

Po kilkunastu godzinach czekania dostałam wreszcie wiadomość "You have a match", czyli zawitał do mnie match nr 4. Rodzina z okolic Filadelfii, dziewczynki 6 i 8. Jestem nastawiona całkiem pozytywnie. Jednak nadal nie dostałam rozszerzonych informacji w postaci pliku pdf, nawet po tym jak rodzinka umówiła się ze mną mailowo na rozmowę. Trzymajcie kciuki w czwartek o 15.00.

Naprawdę fajnie mi się współpracuje z biurem CC w Wawie. Napisałam do nich dziś w sprawie udostępnienia aplikacji i takiej szybkiej odpowiedzi się nie spodziewałam. No i zawsze wszystko na luzie i sympatycznie, nawet jak nie doczytam maila i głupie pomyłki z tego wychodzą.;p

Kwestia udostępniania informacji, gdyby ktoś z Was, przyszłe au pair, miał podobne wątpliwości zamieszczam maila od CC:

"Dokładnie, niektóre rodzinki nie podaja na początek wszystkich informacji o sobie, dopiero po jakimś czasie zobaczysz ich pełną aplikację. Jesli umówiliscie się na rozmowę to to najlepsza okazcja na zadanie wszelkich pytań. Pamiętaj że rodzinki uwielbiają pytania o ich dzieci, jak wyglada ich życie, lubią kiedy chcesz ich dobrze poznać. O bardziej szczegółowe uzgodnienia lepiej pytać troszkę później, nawet jesli podczas tej samej rozmowy to dopiero po wczesniejszym ogolnym poznaniem się. Oczywiscie jesli rodzinka sama podejmie temat, jak najbardziej rozmawiajcie. Czy jestes zadowolona z rodzinki na koncie? Podobaja Ci sie?"

"Wszystkie rodzinki, które pojawiają się na Twoim koncie są zrekrutowane przez naszą agencję. Nawet jeśli przeglądają dostępne au pair na culturalcare.com i proszą o połączenie z którąś z nich, to i tak robią to nasi pracownicy w Bostonie. Poprzednie rodzinki, które miałaś na koncie były połączone z Tobą tylko na 48 godzin (specyficzny typ matchu) stąd inna nazwa maila. Jesli zniknęli z Towjego konta, stało się to automatycznie, ponieważ nie byli zainteresowani.
Napszię do Bostonu, że Ci się podobają i że chciałabyś zobaczyć więcej informacji o nich jeśli to możliwe i jeśli się zgadzają. Podczas Twojej rozmowy z nimi możesz poprosić o to samo."

1 komentarz:

  1. oo ja no ja juz moje emocje tobie wyjawiłam:) Cieszę sie bardzo i trzymam kciuki juz dzis!

    OdpowiedzUsuń