piątek, 30 listopada 2012

Duch Świąt czy upiór? vlog


3 komentarze:

  1. super relacja!:)
    A co w końcu robisz w Wigilie? Idziesz do kogos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie mam planów co do kolacji, ale jesli chodzi o dzień to na pewno spędzę polską Wigilię na skypie z rodziną, pasterkę w polskim kościele w Stamford i zobaczę, może ten kościół akurat coś organizuje

      Usuń
  2. Witaj :) Zupełnie przypadkowo natknąłem się na Twój blog i przyznaję, że jak już tu trafiłem, to przeczytałem i obejrzałem to co jest w nim z dużym zainteresowaniem :) Fajnie jest poczytać i obejrzeć relacje kogoś, kto ma okazję pobyć tam dłużej i zobaczyć Amerykę w pigułce i przy okazji zderzyć swoje wyobrażenia i stereotypy o niej :) Z tego co przeczytałem u Ciebie i z tego co zobaczyłem na Twoich filmikach, moje wyobrażenie o USA i masowej "kulturze" nie było zbyt odległe.

    A trafiłem na Twojego bloga wpisując w wyszukiwarce walizki lotnicze Pepco (bo wybieramy się do Hiszpanii z moją Panią:) Życie takie to pisze scenariusze i takie bywa pokrętne :)

    Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki
    Krzysztof Pasek.

    PS. Jak udało Ci spędzić Święta Bożego Narodzenia?

    OdpowiedzUsuń