niedziela, 14 września 2014

Wspominki cz 1. Nigdy nie publikowane zdjęcia z USA

Postanowiłam poorganizować moje zdjęcia z USA i oczywiście natrafiłam na okazy niepublikowane, które jednak są na tyle ciekawe, że chciałabym się nimi podzielić. Ponad dwa lata temu rozpoczęłam niesamowita przygode z Ameryką. Dopiero rok po jej zakończeniu tak naprawdę zaczęłam odczuwać co ona we mnie zmieniła. A jest tego co nieco...Ale nie smęce już czas na WSPOMINKI:)

Pierwszy lot. Pamiętam buzującą w żyłach adrenalinę.

Wszystko było nowe i warte sfotografowania. Nawet siedzenie na schodach i udawanie Blair.

Stan wiecznej adrenaliny;p

Pierwsze spojrzenie na "To Miasto" w świetle dnia

Dużo pierwszych razów. Tutaj pierwszy raz w metrze.

Zachwyt sklepem z zabawkami

I mistrzem Jodą

Bogactwo wielkość i szaleństwo, to słowa które definiowały Amerykę w moich oczach w tamtych beztroskich pierwszych dniach pobytu.

A tu już "utlimate' symbol bogactwa i Amerykańskiego Snu, po 3-4 miesiącach pracy było mnie na niego stać;)

Pierwszy posiłek w NYC to kanapka z Subwaywa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz