sobota, 17 sierpnia 2013

Wróciłam (zdjęcia z wyprawy)

Już miesiąc minął odkąd wróciłam z USA. Tyle się podczas tego miesiąca wydarzyło; dostałam się na UJ, znalazłam mieszkanie itp. Moje życie idzie naprzód. Nie żałuję, że wróciłam, nie tęsknię za Ameryką. Nie odczuwam też jakiegoś wielkiego szoku kulturowego za to rozkoszuję się polskim jedzenie. Próbuję też ogarnąć zdjęcia i pamiątki. Z początkowego pomysłu, żeby wszystkie pamiątki poupinać wokół mapy i powiesić na ścianie zrezygnowałam. Rzeczywiście oprawię sobie mapę z trasą wyprawy, ale resztę pamiątek umieszczę w scrapbookingowym albumie. Jak skończę to pewnie się pochwalę. Póki co zapraszam do oglądania zdjęć z wyprawy na facebooku (nie trzeba być zalogowanym):


Na zachętę trochę zdjęć z 1, 2 i 3 dnia, więcej na fb.



Alcatraz




2 komentarze:

  1. ale że aż tak źle było że nie tęsknisz? napisz coś więcej, jakieś przemyślenia jak znajdziesz czas:) gratuluję dostania się na studia.można wiedzieć na jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się te zdjęcia, a mam prośbę do Ciebie: możesz napisać kiedyś post o języku angielskim? z jakim Ty wjechałaś, i jak uważasz jak zmienił się po powrocie. czy są naprawdę zauważalne zmiany? i możesz np. podać wg Ciebie jak dobrze powinno się znać język żeby wyjechać? - chodzi mi o Twoje doświadczenia, i dało by radę żebyś to opisała dość szczegółówo, i np z przykłądami czego się douczyć np. aby wyjechać. chciałąbym kiedyś pojechać do usa ale boję się o ten język. naprawdę interesuje mnie to, a niestety nie mogę znaleźć konkretnych rad na innych blogach. także wiesz,chodzi mi o to, żebyś tak z perspektywy pobytu tam, mogła napisać z jakich dziedzin głównie trzeba sobie radzić z ang. Wiem że mogą już po maturze dziewczyny jechać jako au pair, niektóre piszą na forach że nie umiały super ang. ale nie chce mi się w to wierzyć- to jak się dogadać? nie wiem czy mój ang. jest wystarczający do porozumienia się. boję się że ja inncyh nie zrozumiem (mam problemy żeby wyłapać sens w filmach, piosenkach).

    także jak będziesz miała ochotę to bardzo bym Cię prosiła o jakiś post na ten temat. oparty na Twoich doświdczeniach w posługiwaniu się ang. mam straszną ochotę pojechać, ale tu w Polsce na pewno nie jestem w stanie się nauczyć ang. jak bym chciała.

    OdpowiedzUsuń