niedziela, 10 marca 2013

Porcja życia codziennego w zdjęciach

Uwaga, przez kolejne kilka dni różnica czasu z Polską będzie wynosić 5 a nie 6 godzin. A po drugie to szykuję już filmik z Bostonu. A po trzecie to pozdrawiam wszystkich serdecznie i całuję mlaszcząco!
Można podłożyć pod drzwi lub okna, kiedy jest za duży przeciąg. No pewnie, po co komu uszczelki, kiedy można mieć that fluffy long thing.




Mój samochód postanowił się zepsuć, więc przez ponad tydzień musiałam siedzieć w domu. Samochód jest na wyczerpaniu, pewnie przed czerwcem samoistnie umrze.



Domek z papieru do pokolorowania.

Odkąd Craig Ferguson wspomniał swoje starbucksowe imię, stwierdziłam, że za każdym razem będę podawała jakieś inne.

W sklepie z zabawkami na Time Square

Moja własna personalna prawdziwa Barbie na Prezydenta!

Za takie cudeńko wymieniłabym mojego mini-cow-vana w mknieniu oka. NYPD-policja

Zamierzałam wejść na giełdę i zainwestować 1$, ale panowie strażnicy mnie nie wpuścili.

Uwaga uwaga w Stop&Shopie pojawiła się półka z polskimi produktami. Jest nawet kawa inka!

Bruschetta:)

W Stop&Shoppie mają skaner, który zapisuje nasze zakupy a potem nie musimy wyciągać ich już na "ladę" tylko podajemy skaner pani kasjerce i gotowe.

Peekskil i uroczy kotek (żywy) na wystawie. BTW nie lubię kotów.;p

Sezon na ciasteczka sprzedawane przez harcereczki lub usłużnych tatusiów którzy owe ciasteczka przynoszą do pracy i wciskają współpracownikom. Zważcie na to, iż  ciasteczka są specjalnie produkowane dla skautek.

Bardzo fajny pomysł, uczy małe dziewczynki twardych mechanizmów rynkowych;p

Cudowne! Kupiłam 5.
10 dni do moich wakacji, więc powoli, acz w panice, dokupowuję ekwipunek. Przy okazji jakieś niepotrzebne gadgety jak futerały na błyszczyk czy "odkażacz" do rąk w Bath body and beyond (albo body shop-zawsze je mylę). Udało mi się wreszcie kupić tanie tenisówki (10$) ale dokonałam tego aż w Bostonie. I okulary z Forever 21, polecam, tanie jak barszcz (6 i 4$). Jak już się bawię w Kasię Tusk, to dodam, że kapelusz, przeceniony z 40 na 16$ w TJMaxie, pasuje kolorystycznie do pomarańczy i różów mego stroju kąpielowego.


2 komentarze:

  1. Twój blog to chyba nr 1 wśród wszystkich blogów au pair :D Uwielbiam Twoje vlogi!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez nie lubie kotow, a moi maja tego siersciucha w domu =/

    OdpowiedzUsuń